اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

من ده بیری

عشق بیر  ملتی غارت ائله ییر من ده بیری

هامی مفلوس لوگه عادت ائله ییر منده بیری

اشکیمین اینجی لرین زولفونه دوزسم نه اولار

چوخلاری کافره خدمت ائله ییر من ده بیری

قان توکن قاشلارینا قبله دئدیم گـر نه عجب

هامی شغلینده سیاست ائله ییر من ده بیری

دوشموشم قامتین آردیجا اگرعیبی نه دیر

چوخلاری مشق قیامت ائله ییر من ده بیری

ائده جان نقدی طلب بوسه ائده م گر یئری وار

بیربولوک خلق تجارت ائله ییر من ده بیری

مست اولوب یار اوزونو جام ده گورسم نه عجب

مین ده لی عکسی زیارت ائله ییر من ده بیری

مدعی سرکی لرینده ن نه دئییم من کی او طفل

چوخ شه و شیخه جسارت ائله ییر من ده بیری

می ایچیب مسجدی تبلیغ ائله سم قهر ائله مه

چوخلاری ترسه هدایت ائله ییر من ده بیری

شاهیا جمله یارانمیشلار او دلدار آدینا

دم به دم  ذکر و تلاوت ائله ییر  من ده بیری

عسگر شاهی اردبیلی

نظرات 3 + ارسال نظر
رضاپوراسکندر 5 اردیبهشت 1393 ساعت 23:02 http://asireprvaz.mihanblog.com

سلام . چوخ گوزل الله اجریو ورسین.خوشحال میشم لینک کنیم

طه مجیدی 27 تیر 1394 ساعت 17:41

به نام خدایی هنر آفرین....
که مهد هنر کرد ایران زمین...
بی شک استاد شاهی از نوابغ عرصه هنر و ادبیات ایران زمین میباشند
که در ریتم و وزن اشعار به شدت متاثر از اشعار نظامی میباشند
زبان شیرین و شور آفرین اشعار ایشان به حق مصداق واقعی
"شعر " را در دورانی است که اغلب کلمه سازی را شعر مینامند
درود بر جناب شاهی و آرزوی طول عمر با عزت برای آن بزرگوار.
ارادتمند طه مجیدی

طه مجیدی 27 تیر 1394 ساعت 17:41

به نام خدایی هنر آفرین....
که مهد هنر کرد ایران زمین...
بی شک استاد شاهی از نوابغ عرصه هنر و ادبیات ایران زمین میباشند
که در ریتم و وزن اشعار به شدت متاثر از اشعار نظامی میباشند
زبان شیرین و شور آفرین اشعار ایشان به حق مصداق واقعی
"شعر " را در دورانی است که اغلب کلمه سازی را شعر مینامند
درود بر جناب شاهی و آرزوی طول عمر با عزت برای آن بزرگوار.
ارادتمند طه مجیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد