اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

دوشونجه

کال آلما کیمی بیر اوزو تورپاغا دوشونجه

گوردوم کی

یاتیر هر اوتون آلتیندا دوشونجه

گویلرده فلک لر دوشونور

یئرده چیچک لر

گوردوم

دوشونور گوللره قونموش

کپنک لر

تورپاق دا

آغاجلاردا

هر شئی یارانیب

وارلیغا چئوریلمه دن اونجه

باشدان- باشا، معنالی- معمالی دوشونجه

یازان: بختیار وهاب زاده

نظرات 4 + ارسال نظر
آرین 31 فروردین 1390 ساعت 15:09 http://persianthegreat.blogfa.com/

سلام
اقا من یه سوالی داشتم ازتون منیه دیلماج دانلود کردم که فقط اذری به انگلیسیه اما اصلا به درد من نمی خوره
نمیدونم مثلا اگه استانبلوی بزنم که ترجمه نمی کنه
اگرم مثلا همین
کال آلما کیمی بیر اوزو تورپاغا دوشونجه

گوردوم کی

یاتیر هر اوتون آلتیندا دوشونجه


اذری را با رسم الخط ترکی بزنم بازم ترجمه نمیشه باید با رسم الخط اذری باشه که من نمیدونم سیریلیکه یا چی؟؟؟
میشه یه کمک کنید اصلا مترجمی وجود داره که اینجور اذری با خط فارسی مثل همین اشعار شمارو به فارسی ترجمه کنه مثلا اگه بزنیم قیز به فارسی به فارسی ترجمه کنه دختر؟؟
این دوشونجه هم میشه بگین یعنی چی؟
من خودم مادرم اذریه ولی چون اونجا بزرگ نشدیم بلد نیستیم

بهزاد 7 اردیبهشت 1392 ساعت 10:16

با سلام دوست عزیز متاسفانه در بلاگ اسکای امکان حذف نظرات پس از تایید وجود ندارد.
اگه راهشو بلدید با کمال میل در خدمت شما هستم.

مدیر وبلاگ 7 اردیبهشت 1392 ساعت 10:24

دوست عزیز بازم تلاش کردم ولی متاسفانه در بلاگ اسکای برخلاف برخی وبلاگ های دیگر امکان حذف و اعمال تغییرات در نظرات پس از تایید وجود ندارد.
اگه دستورش رو بلدید راهنمایی کنید تا حذف کنم. ضمنا من راضی به اذیت شدن شما نیستم.

ظریفه 9 خرداد 1392 ساعت 14:48 http://mehrave.blogfa.com/

اینجیدین یا کوسدون،نه دئییم سنه؟
قویمـــارام کونـلومده بو آتش سـونـه.
گـلــــرم قـــاپینـــا،گلــــرم یئنـــه ـ
یوخوشدان چوخورا سو گلن کیمی.
چوخ گوزل....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد